MALATYA ESCORT

 

Şarkıcı Malatya Escort Şevval

  • Listed: 10 Ağustos 2016 08:07
  • Expires: This ad has expired
Description

Selam aşkım, ben Şarkıcı Malatya Escort Şevval. Şarkıcı olma hayalim yüzünden sabahları kalkınca direk çiğ yumurta filan içerdim. Hatta bunlarla yetinmeyerek ballı, limonlu karışımlarla desteklerdim. Tabi yaş 21 olunca bu işlerin öyle kolay olmadığını gördüm. Youtube’ta birkaç video yükledim ve izlenmeye başladım. Ama asıl mesleğim Malatya escort olduğu için zaten albüm yapmak için yapımcılar çok para talep ediyorlar.Benimle aynı kaderi paylaşan arkadaşlar illa ki vardır onlar benim durumumu anlayabilirler. Yani kısacası canlar sevdiğim, hayalim olduğu için çektiğim şarkı videolarını internette yayınlıyorum. Eğer Whatsapp ile eklerseniz sizlere birkaç link atarım ve hem beni görmüş olursunuz hem de nasıl bir sesim olduğunu anlarsınız. Gerçekten öyle absürtlük olsun diye bunları söylemiyorum, hatta müşterim olursanız ilişkinin sonunda yerine göre hareketli bir şarkı veya içmek isterseniz bir türkü söylerim. Tek sıkıntım evimin olmadığı için sizlerin evine misafir olmamdır.Yani beyler istediğiniz veya diğer tabiri ile seçtiğiniz mekanda sizinle beraber olabilir doyasıya yaşanılası ne kadar zevk varsa size eşlik ederek yaşamanızı sağlayabilirim.

No Tags

850 genel görüntüleme, 1 today

  

Listing ID: 33757aab3f93d77f

sorun bildirin

Processing your request, Please wait....